Hej och välkommen...

.. till min blogg. Jag kallar mig själv för Anna, är sjutton år och jag är en väldigt anonym person. Jag fick mina tankar på att göra en egen blogg för att kunna skriva av mig mina problem som jag har och som jag haft. Jag är inte ute efter att någon ska tycka synd om mig, utan jag vill bara ha någonstans att förvara allt. Jag vill skriva mest för att folk jag inte känner ska kunna tycka till och jag som varit utsatt för dessa problem, kanske kunde få möjligheten att kunna hjälpa till och finnas där för er som drabbats eller drabbas av det jag drabbats för. Jag funderar på att skriva ett inlägg väldigt snart men vi får helt enkelt se om jag hinner med det.

Tänkte skriva lite om vad jag tycker om så ni får en bild av mig:
Jag gillar att åka longboard, umgås med mina fina vänner och min såkallade familj. Jag har en underbar bästavän, i bloggen kan jag kalla honom för Johan.

Jag har däremot väldigt kasst självförtroende så jag hatar att få elaka kommentarer för jag tar väldigt illa upp och om det är någon som vill tycka till, så stå för det. Jag hatar falska personer. Punkt slut, tack och hej. Det blir nog ett inlägg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0